Coway - Pilihan Yang Sangat Bijak



Nah.. Post kali ni Fiq nak share kelebihan Coway... Hope kawan2 yang sedang mencari penapis air dengan servis yang berkala, boleh sangat2 melanggan bersama Coway. Nak Info lanjut, roger2 Fiq je tau....


Sekiranya anda sedang mencari penapis air atau udara yang sangat sesuai dengan rumah atau pejabat anda, Fiq sangat mencadangkan kepada anda supaya menggunakan Coway...

Kenapa Coway?

1 - Servis 2 bulan sekali secara PERCUMA.

2 - Penukaran alat ganti secara PERCUMA

3 - Penukaran Filter atau penapis air secara PERCUMA

4 - Tiada caj untuk servis pemasangan

5 - Tanpa Deposit

6 - Kualiti air yang terjamin kebersihannya dengan Sistem R&D yang canggih

7 - Untuk muslim, boleh guna tanpa was2 sebab setiap unit filter luar dan
dalam diiktiraf HALAL oleh pihak JAKIM...

8 - Ada 3 Suhu Air. PANAS, SEJUK DAN SUHU BILIK.



9 - Bentuk yang sangat cantik dan ringkas sesuai untuk ruang yang terhad.

10 - Direct piping (air direct dari paip. So, tak perlu tadah)

Untuk makluman, saya sendiri dah gunakan mesin ni dan sangat2 berpuas hati dan
amat membantu terutamanya ibu dan nenek saya yang kurang sihat...



BAGI YANG BERMINAT NAK TAHU LEBIH LANJUT TANPA MENGIRA DI MANA SEKALIPUN
KAWASAN ANDA BERADA SAMA ADA DI JOHOR, KEDAH, PAHANG, KUALA LUMPUR (KL),
MELAKA, SELANGOR, KELANTAN, TERENGGANU, PAHANG WAIMAH AREA SABAH ATAU SARAWAK SEKALI PUN, ANDA BOLEH MEMBELI ATAU MENYEWA MESIN COWAY INI MELALUI SAYA.


Atau Bagi yang nak tahu dengan segera promosi terhad Coway, boleh berhubung
dengan saya melalui mana-mana talian hotline di bawah ini:

Fiq - 0186649199

Nama Saya - Fiq Haidzir. Just call me Fiq

Bayaran Serendah: RM110 Sebulan untuk skim sewa beli.

Price: RM 110



1 comment:

  1. Memang bagus produk dari coway ni..skang ramai orang guna..kebanyakan customer yang amik dari saya berpuas hati dengan servis company coway…saya nak berkongsi kebaikan ini dengan suma orang..datang la jumpa saya untuk berkongsi ilmu dan pengetahuan…http://ilikecoway.blogspot.com/

    ReplyDelete